Witaj na Ogólnopolskim Forum Osób Niepełnosprawnych. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować

Praca magisterska - nadzieja na sukces, kompetencje

Piszesz pracę magisterską i szukasz chętnych do wypełnienia ankiet? Napisz o tym w tym dziale.

Moderatorzy: Lunea, Junior Admin

no avatar
User

magdalukasik3

Ranga

Dobry duch

Dobry duch
2

23 sie 2017, 19:11

Imię

Magdalena

Praca magisterska - nadzieja na sukces, kompetencje

Postprzez magdalukasik3 » 23 sie 2017, 19:21

Witam serdecznie :)
Mam na imię Magda, jestem studentką V roku psychologii i prowadzę badanie do pracy magisterskiej dotyczące nadziei na sukces, kompetencji społecznych i religijności u studentów z niepełnosprawnością. Badanie składa się z 3 części (kwestionariuszy samoopisowych). Jego wypełnienie nie powinno zająć więcej jak 30 minut. Zachęcam do wzięcia udziału w badaniu i pięknie dziękuję wszystkim zainteresowanym :) Oto link do badania: [url]profitest.pl/s/11506/ajgkY4roFO1Z0l9j[/url]
no avatar
User

magdalukasik3

Ranga

Dobry duch

Dobry duch
2

23 sie 2017, 19:11

Imię

Magdalena

Re: Praca magisterska - nadzieja na sukces, kompetencje

Postprzez magdalukasik3 » 6 wrz 2017, 14:54

Po raz kolejny błagam wszystkich, którzy mają możliwość wypełnienia mojej ankiety. Zebrałam niestety zdecydowanie za mało wyników, które nie pozwalają mi na zakończenie badań. Proszę o udostępnianie testu znajomym, którzy mogą go wypełnić. I oczywiście - pięknie dziękuję wszystkim, którzy pomogli mi poprzez wypełnienie ankiety :) :)
User

klansman

Ranga

Pisarz

Pisarz
2013

15 lis 2011, 15:46

Bielsko-Biała/Wadowice

Imię

Forumowy_Psychopata

Postprzez klansman » 6 wrz 2017, 14:56

Za dużo się tych ankiet tu pojawia i już się nie chce tego wypełniać.
http://www.siepomaga.pl
no avatar
User

Przesada

Ranga

Częsty bywalec

Częsty bywalec
154

14 sie 2015, 16:15

Imię

Kasia

Postprzez Przesada » 6 wrz 2017, 16:27